Veel gestelde vragen

We hebben de veel gestelde vragen en antwoorden voor u op een rij gezet zodat geen enkele vraag onbeantwoord zal blijven.

Welke betaalmogelijkheden heb ik bij GSM Heerhugowaard?

Het is mogelijk om bij ons met contact geld te betalen maar u kunt ook bij ons pinnen. Dit kost niets extra's.

Hoe kan ik GSM Heerhugowaard bereiken?

GSM Heerhugowaard is gevestigd nabij het station van Heerhugowaard, waardoor het gemakkelijk met de auto te bereiken is.

Contactinformatie:
GSM Heerhugowaard
Stationsplein 38
1703 WB Heerhugowaard
Tel: 072-7370132
E-mail: info@gsmheerhugowaard.nl

Welke garantie biedt GSM Heerhugowaard mij?

GSM Heerhugowaard biedt u ten alle tijden drie maanden garantie op de uitgevoerde reparatie van uw smartphone of tablet.

Wat zijn de openingstijden?

GSM Heerhugowaard is iedere maandag tot en met zaterdag geopend.

Openingstijden
Maandag: 13.00 – 18.00 uur
Dinsdag: 09.30 – 18.00 uur
Woensdag: 09.30 – 18.00 uur
Donderdag: 09.30 – 18.00 uur
Vrijdag: 09.30 – 18.00 uur
Zaterdag: 09.30 – 17.00 uur
Zondag: 12.00 - 20.00 uur

Zijn er parkeermogelijkheden in de buurt?

In het centrum van Heerhugowaard kunt u parkeer op het parkeerterrein of in de parkeergarage van het winkelcentrum.

Hoe gaat GSM Heerhugowaard om met mijn persoonlijke gegevens?

GSM Heerhugowaard gaat uiterst vertrouwelijk met uw persoonlijke gegevens om. Deze zullen wij nooit aan derden verstrekken.

[simnor_toggle accordion=”1″ icon=”” heading=”Welke onderdelen gebruikt GSM Heerhugowaard voor de reparaties?” onload=”closed” text=”GSM Heerhugowaard hecht zeer veel waarde aan kwaliteitsreparaties en gebruikt daarom uitsluitend originele onderdelen voor uw benodigde reparatie mits aangegeven staat dat dit niet het geval is.